رونمایی از بزرگترین استند هوزینگ لس در حضور استاندار یزد

در این مقاله میخوانید...

 

نمایشگاه بین المللی یزد

 

هشتمین نمایشگاه تخصصی فولاد و نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت، ابزارآلات و ماشین‌آلات صنعتی در یزد از تاریخ ۱۸ تا ۲۱ شهریور در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار شد.

بیش از ۷۰ شرکت معتبر از استان‌های تهران، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، بندرعباس، اراک، گلستان و یزد در فضایی با وسعت ۵ هزار مترمربع در این نمایشگاه شرکت داشتند.

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه صنعت و معدن و ارائه آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی صاحبان صنایع فولاد در حوزه‌های متالورژی، ریخته‌گری، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از برنامه‌های این نمایشگاه بود.

smachine.com/رونمایی-از-بزرگترین-استند-هوزینگ-لس-در/

رونمایی از بزرگترین استند هوزینگ لس شرکت جهان فولاد الماس در شهر یزد

شناسایی بازارهای جدید صادراتی، افزایش صادرات، معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل این بخش صنعتی کشور، برنامه‌ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت‌های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقاء کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه بود.

«مهران فاطمی» استاندار یزد در جریان بازدید از نمایشگاه یکی از جذابیت‌های آن را وجود صنعتگرانی به معنای واقعی ذکر و اظهار کرد: تمام بخش‌های این نمایشگاه جذاب بود ولی جذابیت بیشتر مشاهده صنعت به معنای واقعی صنعت نه به معنای کارخانه‌داری معمول در این نمایشگاه بود.

مهران فاطمی استاندار یزد نیز از این نمایشگاه به‌عنوان صنعت واقعی یاد کرد و افزود: صنعت قطعه‌سازی و ماشین‌سازی ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

او افزود: جوانان نخبه و نوآور ما با تولید قطعات اساسی حوزه صنعت و فولاد، کشور را در بسیاری زمینه‌ها خودکفا کرده‌اند و قطعه‌ای که چندین برابر قیمت آن وارد می‌کردیم در حال حاضر در کشور تولید می‌شود.

استند هوزینگ لس

رونمایی از بزرگترین استند هوزینگ لس

فاطمی خاطر نشان کرد: با حرکت در مسیر واقعی صنعت، ضمن ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توان محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر تولید و تحریم‌ها را دور زد.

شرکت جهان فولاد الماس به‌عنوان اولین شرکت سازنده خطوط نورد بالای 300 هزار تن و ساخت بزرگترین استند هوزینگ‌لس در این نمایشگاه حضور داشت که از این دستگاه‌ها برای اولین بار در حضور استاندار محترم رونمایی شد.

امتیاز دهید post
با دوستان خود به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه

  1. باعث افتخار است چنین نخبگانی در ایران با ارزوی موفقعیت

  2. سعی شما قابل تقدیره و موفقیتهای بیشتری رو براتون آرزو میکنم

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است